麺達七人衆 品達

品川站旁邊有一條拉面街, 叫「麺達七人衆-品達」。於品川站高輪口出, 直行1分鐘, 馬路口轉左, 一直向前行, 拉面街便出現在你的左手傍。非常易搵!

其實, 總共有12間店, 拉面7間, 丼5間。對於我這個拉面痴, 簡直是個天堂。很想立即搬到附近住, 每天都可以去。或者直接去做part-time!

各式各樣的拉面都有, 醬油拉面, 豬骨湯拉面, 味噌拉面, 鹽味拉面...。我只試過2間, 都極及好味道!
「初代けいすけ」, 馳名黑味噌拉面。竹炭加上7種不同的味噌混合而成的湯底, 湯是黑色的, 非常濃厚的味噌味, 面的質地亦恰到好處。

「なんつッ亭」, 馳名豬骨湯拉面。雖說是豬骨湯, 其實是用上了不同的豬肉, 一日一夜煮出之湯底。湯底有點濃, 吃不慣濃味的人應該會覺得咸。對我來說就好好味, 我差不多喝了整碗湯。而那隻蛋亦非常值得推介。不單只是「流心」蛋, 蛋入面都非常有味道。很少見!另外, 店舖提供之冰水, 是用傳統的水壺盛載的, 也很特別!

另外, 我去了兩次, 於「つけめんTETSU」門外兩次都大排長龍。而我2次都極度饑荒狀態, 不而久等。如果你還「餓得」, 不妨排隊試一試!

當然, 其他店大部份都要排隊, 不過沒那麼誇張, 大概10分鐘以內都可以入座。

我自己一邊寫這篇post時, 心而飛了去那邊, 好想吃!!! 目標要每一間都吃~~!

麺達七人衆 品達
〒108-0074 
東京都港区高輪3-26-20 
TEL.03-5475-7020
http://www.shinatatsu.com/

Comments

  1. 你好,
    我是在香港正打算申請日本working holiday Visa,
    我想問一下如果希望在日本擺手工藝地攤可行嗎?

    如果在日本找有關藝術的行業有沒有甚麼圖徑?

    Thanks!
    Meli Yeung

    ReplyDelete
  2. 有很多地方都有flea market, 一般都要少少費用。你可參考以下web site:
    http://www.trx.jp/
    http://www31.ocn.ne.jp/~recycler/kaijyou_data/yoyogi.html
    http://www.winriver.net/tokyo/amusement-t/flea-t.html

    如果真係要搵藝術有關既工作, 我都冇咩頭緒, 真係好少見到。

    ReplyDelete
  3. 請問如果只靠在flea收入可以維生嗎?==

    ReplyDelete
  4. 好似有D唔穩定。不過,都可以試一試,到時唔夠錢洗再去打工!

    ReplyDelete
  5. yumyum拉面.....i want to eat tooooooo

    ReplyDelete
  6. 下次同你一齊去!真係好好味!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts