渋谷小酒吧

有朋自遠方來, 旅遊達人也。相約於渋谷, 吃了個便飯, 就四處找地方飲一杯。

路過一間小酒吧
, 老闆先生親自出來歡迎我們, 店內還有一隻大狗!

起初只是我們盡訴廣東話
, 應該完全沒有人聽得懂我們說什麼吧!
後來, 老闆先生走過來介紹一下此店。原來這裡不時會有不同的藝術展覽, live演奏。地方不是很大, 可容納約30人吧! 老闆先生還說, 只要10,000便可包場, 無論20人、30, 也是同價。飲品一律600。食品可叫外賣, 亦不另外收費。歡迎寵物同行。最適合搞生日派對或各式各樣的聚會!
原來, 老闆除了此酒吧生意外, 老本行是手飾designer。他還說有其中一個客人是來自香港的。
http://www.kensscratch.com/index.html

其實
, 我都很喜歡日本這些小店, 一般店員或老闆都會跟客人聊天。一個人去都不愁寂寞!

(右手邊的是老闆先生)

space turbo
http://www.kensscratch.com/Bar-shibuya-maruyamatyou.html
東京都渋谷区円山町2-20
JR渋谷駅徒歩10

Comments

  1. 想問吓 Tony 隔離個女仔係唔係姓「陳」嫁?佢個樣好似我 契媽個細女呀!佢係Golf Club 公司度做嫁嗎?

    ReplyDelete
  2. yeee, 係呀,佢姓陳。做sports marketing。真係你契媽個女?咁啱?

    ReplyDelete
  3. 咁就一定係佢啦,英文名好似叫 Joanna,我跟佢媽咪叫佢做「細鬼」,中文名叫阿儀/兒 吖嗎,個世界真係細,哈哈!

    ReplyDelete
  4. 我下個月會再見到佢,等我叫佢一聲細鬼先!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts