日本工作體驗



各位,此blog之名字已由「日本工作假期」改為「日本工作體驗」。假期已完結,要真真正正的工作了。


回港hea了足足2個月,人生的另一個旅程又開始。


5月28日,到達了九州的熊本。6月1日正式開始上班了。


雖然之前工作假期也於日本做過不同型式的工作,劃多劃少文化上及習慣上都有一點點經驗。但作為一個真真正正的正社員還是第一次!研修進行4個月,我相信一定獲益良多,亦包括不少辛酸史。


雖然不是第一次來到熊本,但要在這裡生活上班,對極度喜愛東京的我來說,真的很有保留。東京地方已經習慣了,朋友也儲了好一大堆。我是一個很需要朋友的人,沒有朋友就好像沒有了生活。幸好,我的朋友list上僅僅有一位Mr. T 現居於熊本。到埗後第二天已「拿拿聲」約食飯,我亦當然非常「識做」,一早於香港買好手信,因為我往後的生活就有賴於他了。果然出外真的要靠朋友,他完全是地膽。


各位,等我往後慢慢將我的地膽生活向大家介紹一下,或許你也有機會來熊本走一轉吧?

Comments

  1. hi, 我叫jen, 預備去japan working visa, plan 好今年12月會去, 噤岩搵搵下資料見到你個blog, 好多野都好實用, 因為想去到o個到就搵野做, 可唔可以問多d 你日本工作ge資料呀?? thanks^^

    ReplyDelete
  2. 你好,我想問有關日本WHV的問題,你是己經懂日語才出發去日本的嗎?是不是一定要每三個月轉一次工作?而你現在在熊本的工作是怎樣申請的?

    ReplyDelete
  3. hi~ i hv read yr blog for long time already. i am going to apply working holiday at the coming July but hv some questions need for advices, could you pls add my msn and hv a chat with me? tks a lot!
    msn: sg201127@gmail.com

    ReplyDelete
  4. jen: 好呀好呀!黎啦!你想第一站去邊呀?東京?send email比我啦!animyl@gmail.com

    我是日文3級,只會輕量吹水!不過,講真,日文唔好真係有D難搵野做!唔駛3個月轉一次工嫁。工作方面,完全冇限制。除左唔可以去夜店工作,即係酒吧都唔得。我熊本呢份工係好似香港搵工咁,interview,然後受聘。如果你都想長留日本,WHV其間努力搵工啦!

    thank you very much for your support!!! Sure....will chat with u over MSN!!!

    ReplyDelete
  5. Hi animii,
    你而家係日本工作啊?
    好想知道你係點樣揾到工ga?
    WHV 返香港之後再返去日工
    好羡慕哦~其實我都好有興趣去日本工作
    但一直都提唔起勇氣

    ReplyDelete
  6. Hi Bowie,多謝你既留言!我依家喺日本呢份工,係我之前去東京working holiday果陣,去左好多工作介紹嘅公司度登記,其中一間介紹我依定呢份工嫁!都有點好彩!做咩提唔起勇氣呀?好多野放唔低?定係可以試下WHV先?因為就咁係香港搵,都好難過黎。

    ReplyDelete
  7. Hi animii,
    原來係咁
    其實我打算係2012 or 2013 apply WHV
    都同屋企人提過下
    但我其實唔算係一個獨立ge人
    好怕到時一個人ge生活
    但睇到你一個人係日本都ok
    令到我真係好想去試下

    ReplyDelete
  8. 贊成!!其實的地喺香港,好多人未到結婚都係一直同屋企人住。要一個人生活比較少。WHV可以比個機會我地去一D自己鍾意嘅地方去體驗一下生活。我開頭都有D怕,但當你嚟到日本,怕都冇辦法,自己解決啦!咁先係一個好好嘅機會去比你長大。同埋,我成日同自己講,人生短暫,與其唔開心或者擔心,不如開心D,想做咩就做咩。後悔莫及呀,想試咪試吓囉^_^

    ReplyDelete
  9. 咁睇黎我要起"的"起心肝努力讀日文先^_*
    多謝你ge意見啊~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts