印鑑証明書

昨天, 公司叫我幫手去「法務局」申請「印鑑証明書」。
首先, 拿著地圖, 找出法務局的位置。幸好, 不是太難找到。入面很多「西裝友」。其實法務局有點兒像香港的商業註冊處﹑填土廳...很多有關商業登記事宜及樓宇事宜, 亦可於法務局辦理。

我不斷抬頭找出「印鑑証明書」之辦理櫃位, 原來, 「印鑑証明書」是用自助辦理機處理。日語不太懂的我便哎哎吔吔的跟著機上的指示完成處理。完成後, 憑著收據去付款, 再於大堂等叫名。

當櫃位的職員讀出數個已處理好的客人名字, 我的名字是特別慢的, 可能是片仮名之原因。

其實, 整個過程就好像大家於香港申請身份証呀, 辦理WORKING HOLIDAY簽證呀...一樣。不過, 第一次於日本的「法務局」處理這樣的申請還是第一次。心中有不其然的緊張~~

原本, 於一般日本之公司, 會有3個不同的印章。

實印: 一般用於法律文件、銀行文件、合約。此印章亦需於法務處上登記。
角印: 一般事務, 就好像香港公司中的「圓印仔」。
小切手印: 老闆之印章

Comments

  1. 我都已經黎到日本喇~好多好多野要處理, 好複雜呢~
    你這份工是什麼來的? 怎樣找呢??

    ReplyDelete
  2. welcome~~~東京呀?慢慢搞!嘆吓先啦!

    呢個係朋友介紹,喺一間finance公司做吓打~

    ReplyDelete
  3. 我想儘快搞掂, 唔洗咁煩呀!!有時間搵日出黎食飯呀不如??

    太好了,有朋友介紹~

    ReplyDelete
  4. 很耐沒見你更新了,見你在日本的事情都解決好了。我自己都改了一下行程,會先出發到東京啊。我想在香港先整定印章,用自己中文名可以嗎?

    ReplyDelete
  5. sky: 大部份都解決了,生活也變得正常下來。人也變得懶了!我會努力一點!印章方面,用自己中文名OK呀!香港整定平D呀!去東京先?!?!幾時出發呀?

    ReplyDelete
  6. aki: 當然OK!你facebook message 我丫!

    ReplyDelete
  7. 會出發到東京先啊,決定左9月30號出發。而家日元高企,不知道找工會否難左??

    ReplyDelete
  8. Sky: 我又覺得冇咩影響到!都係差不多, 反正我地又唔係搵d好有大志嘅工作 :-)

    aki: animyl@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts