香煙加價?

各位煙民請注意!日本的香煙將於2010年10月1日起加價!由原本的300yen加至440yen。這次加價之百分比都非常利害,46%呢!

所以緊記於香港機場買一條呀!有朋友過東京亦不妨不好意思地托他們幫你買!因為實在是太貴了!

順帶一提,日本街頭隨處可見的香煙自動售賣機,於2008年7月起,需要taspo卡才可購買!真的是「有錢都買唔到」!

taspo的目的是防止未成年人於自動售賣機上購買香煙。申請手續都非常簡單,如你已年滿20歲,只需填妥申請表,影印好外國人登錄證,相片一張,便可!免費申請!如你直接去新宿的taspo中心,更可即日申請,即日取證!

當然,沒有taspo卡都可以去便利店購買香煙!

www.taspo.jp

Comments

  1. 今日到埗之前向香港買左兩條黑lucky@0@

    如果有人想要的+向東京請向facebook add kabuto2121@yahoo.com.hk
    再pm我~~

    今日行去sakura house都見到個價錢...

    嚇親左我呢個小煙鏟/............\

    諗緊整唔整張taspo好/......\

    ReplyDelete
  2. 整啦, 又唔駛錢! 做個地道D嘅日本人生活!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts