第一天上班去!

第36天。上班去。

雖然,上個月也有於朋友公司做兼職,但感覺始終有點不同。

早上8:30於新宿站,充滿著上班人士,而我自己亦是其中一個。這個感覺非常新鮮!

雖然SAKURA HOUSE 的主要客人都是外國人,但辦公室中,90%都是日本人。每朝早上8:50開早會,5-10分鐘,只是簡單圍在一起,各部門匯報一下。當然,我不是太明白大家在講什麼。哈哈!

開始工作!幸好,營業部有一位香港人同事,電腦部亦有一位香港人同事,致少大家同聲同氣。經理就安排營業部的那位香港同事照顧我。基本上,我都是與這位同事共同分擔一些說/寫中文的顧客。有這位「先輩」照顧,我的第一天過得非常順利。他詳細地解說公司的系統、怎樣處理客人的查詢、予約。

各位如想入住SAKURA HOUSE, 我可以幫幫大家。雖然沒有員工折扣,但有細心的follow up!
原來SAKURA HOUSE除guesthouse外,亦有開辦SAKURA HOTEL, 經濟實惠!

http://www.sakura-house.com/

http://www.sakura-hotel.co.jp/index.html

Comments

  1. 恭喜你呀!!工作愉快~~

    ANGELA

    ReplyDelete
  2. Angela: thank you thank you!!!!

    ReplyDelete
  3. 首先恭喜你
    你D工係邊到搵架??

    ReplyDelete
  4. WAI: thank you! guesthouse係直接於那guesthouse網頁上找到的。另一份於J-sen找的 (http://j-sen.jp/)

    ReplyDelete
  5. 祝工作順利&加油! =)
    咁你又有另一份offer..點算? haha!

    ReplyDelete
  6. Issac: thank you thank you! 我其實想試另外果份,佢叫我9月先開始,而且我必須再同那邊的manager確認一下我的日文程度!

    ReplyDelete
  7. If I come to Japan, sure will live there and find u... =0

    ReplyDelete
  8. Congratulations!!! Good chance to live and to work in Japan....羨ましい!
    頑張れ!!

    ReplyDelete
  9. Hello, 無意中睇到你個blog..
    知道你係sakura house度做野 (唔知依家仲係唔係呢, 因為見你最近個post已經去左個滑雪場工作), 所以有野想請教下你...
    我計劃4月去東京join個短期課程 (3個月), 依家揾緊住宿方面既資料, 有睇過sakura house, 好似幾ok咁 (無乜附加費, 所有野包哂係租金度), 所以想問下你關於佢地d公寓環境同安全問題, 唔知你可唔可以比d意見我呢, 我既email: hey_hey712@yahoo.com.hk

    Many thanks.

    Crystal

    ReplyDelete
  10. hi, 一直有睇開你個BLOG, 因為我下個月開始去日本讀一年design. 之前都有睇過sakura house既website, 我間學校喺惠比壽, 你可唔可以俾d意見? 由於我將會一個人來日本, 日文都唔係好, 所以希望認識在日本既港人朋友. 如果你已經唔喺SAKURA打工, 可否做個朋友?

    ReplyDelete
  11. sorry...遲左覆你!我依家去左長野做野,3月尾先返東京.你不如email比我啦!animy@hotmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts