拉面 camino



日友S經常於twitter提及於camino食午飯,今天,終於可以一嘗 camino 的味道。朋友推介「野菜つけ面」(950yen)。つけ面其實是湯與面分開上。一碗暖暖的濃湯,加一碟主菜+拉面。

超級好吃!拉面的軟硬度剛剛好。而camino的野菜全是有機栽培、無農藥的健康野菜。全部都非常新鮮脆口。

雖然,此店的位置有點不方便,但真的值得推介!由渋谷乘電車出發,只雖一個站,到池尻大橋站,走大概5-10分鐘便到。如果午飯時間,好大機會要排隊呢。

東京都世田谷区三宿2-11-33

平均消費: 1,000-1,500yen

Comments

  1. i want to eat too ar~~so envy!!!

    ReplyDelete
  2. come and visit me! I go and eat with you la, cook cook~~

    ReplyDelete
  3. Animii~~呢個車站唔講真係唔知呀..哈哈
    呢種つけ麺我都係第一次見呀:)
    好似幾好味咁wor!!!

    ReplyDelete
  4. こりん:等你黎到,同埋阿魚一齊去食丫!

    ReplyDelete
  5. 好呀!!! 要等多我幾個月^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts