我的聖誕禮物

人在他,雖然過著白色聖誕,但不能參與遠方的每年一度的聖誕新年派對。在香港,無論是從朋友或同事,總收到一些聖誕禮物。


今年,收到一份非常特別的聖誕禮物。是由「日本新発売」送出的一部數碼相機。我真的非常非常開心!我雖然有一部相機,但因它體積比較大,有些時候會不太方便。所以一直都想擁有一部輕巧的!例如去滑雪,去玩過山車。。。用輕巧的會比較方便!


多謝山本先生!我會努力寫好我的BLOG!


This blog is apart of the official JNTO Hong Kong Campaign


日本新発売(JNTO Hong Kong campaign page

http://www.enjoyjapan.jp/index.html

Comments

  1. 不好意思~之前在舊的文章留言,可能看不到...
    我想問一問如果由日本用那些免費長途電話打去香港..香港那方是不是只要扣分鐘而不用比額外的費用??

    ReplyDelete
  2. hello,我打算join 2011年既日本whv
    想問下你參加既時候銀行存款有幾多$?
    官方話at least $22000
    會唔會多$d, 機會會大d *0*

    ReplyDelete
  3. 櫻上你好
    我也打算申請2011 的
    那你會預備多少 ?
    我都煩擾緊呢個問題

    ReplyDelete
  4. OHOH~!同志XDDDD
    我比較窮/3\ 我諗最多都係3萬左右
    係其他地方見到有人話準備15萬*0*
    不過我其實最想知要準備幾多$先夠呢?
    因為一開頭一定要用好多$....

    ReplyDelete
  5. 交流一下啦不如 !! XD
    有冇MSN ?!

    MY MSN : hanny545@yahoo.com.hk

    ReplyDelete
  6. G: thanks for your comment!!! 我相信銀行存款多與少不會影響得到VISA的機會。努力寫好你的理由書吧!不過如果你真的得到了VISA,可能真的要準備好多點錢,因為要交租,要食飯。。而且搵工亦不一定很順利。。。

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts