收拾細遠

還有一個月便起行了,要開始收拾細遠!

要準備365日的細遠,真的不易!這個袋又想帶,那對鞋又想帶,那件褸又想著。我的經濟倉行李限額只有20kg,手提行李只有7kg,平時去shopping也過磅!點算?

(1) 以9000哩數,換多10kg的限額
太貴了!就算換了,你想想落機後要自己一個人推著37kg的行李過關、乘車到市中心,搬上搬落,想也流汗了。

(2) 空郵郵寄
以30kg為例的包裹,一般空郵至日本,約HK$1106, 大約3-5個工作天到。Speedpost的話,約HK$1213, 大約2個工作天到。

(3) 平郵郵寄
以30kg為例的包裹,一般平郵至日本,約HK$371, 大約1個月到。

為省點錢,平郵最化算!冬天物品便可以寄,反正1個月後都未有用。如果準備好一點,出發前3個星期便安排平郵,那到埗不久亦收到包裹。

Comments

  1. 好耐冇留言了。見到你而家準備好哂<期待你在日本生活的趣事。

    ReplyDelete
  2. Sky: 我最近也懶了更新!不過,相信我,我到埗後一定會分享很多很多生活趣事的!

    ReplyDelete
  3. 哈!我今日都去左問郵局平郵包裹,不過佢話要成個半月,
    撞鬼囉!拿拿淋星期一寄定先 =)

    祝您旅途愉快!

    ReplyDelete
  4. Issac: 嘩!你執好嘢喇?我問果間就過3﹣5星期。你果間好保守喎!

    ReplyDelete
  5. Issac: 你幾時走呀!?搵咗邊度住呀?

    ReplyDelete
  6. Hi! 我6/29出發喇!^^
    我日文太差喇,報左新宿個邊日語學校讀d短期課程先!
    有埋宿舍架!
    還掂冇可能即刻搵到工嘛,心態係半讀半旅遊先啦!
    你呢?準備得7788吧!?

    ReplyDelete
  7. Hi Isaac,

    我的日文程度只有3級,打算9月尾到日本,也考慮想先報一些日語短期課程。請問你所報的日語學校收費如何,宿舍設備怎樣? 可以給我一些資料嗎?
    我的msn & email: c_yhk@yahoo.com
    謝!
    祝你旅程愉快,豐盛!
    Celia

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts