Guesthouse

之前介紹過monthly apartment。今次介紹一下guesthouse。我今次亦考慮入住東京的guesthouse!

Guesthouse是專為年輕人或外國人開設的短期住所。一般guesthouse 是一大所房屋,約兩、三層,每層有大小不同的房間,可提供不同的選擇給住戶。

大部份的guesthouse, 洗手間、浴室、廚房、客飯廳,都要與其他住戶共用的。房間有個室及ドミトリー之分。固名思義,個室是單人房間。房間多數包括床、書枱、衣櫃,有些房間還有小電視。ドミトリー就是dormitory,可能是2人、4人、6人去共用一間房。床是「碌架床」,而房間裡亦會提供每人一書枱及衣櫃。差不多全部的guesthouse都提供上網服務。手提電腦,一插即online。不用去辦理煩複的上網手續。

費用,個室約40,000-70,000yen。ドミトリー約30,000-40,000yen。視乎地區而定。

優點跟monthly apartment差不多。它不需要保證人、仲介費、禮金。傢俬電器樣樣有!租約期相當自由。一般只需要一個月前通知業主有關遷出之決定便可!非常適合工作假期計劃之參加者,可以每個城市住一、兩個月。費用亦算相宜!

缺點是始終很多地方要跟其他住戶共用,住戶亦來自世界各地,相信要適應一下大家不同的習慣。如果考慮住ドミトリー,那真正屬於自己的私人空間便沒了。亦因為住戶只會一、兩個月前通知業主,那我亦不可能太早上網search。出發前1-2個月開始找找便可以。

我亦考慮入住guesthouse的個室。到埗後會再與大家分享!

如果懂一點點日文,可於Yahoo! Japan搜尋「ゲストハウス」。

以下亦有些精選網站:
Sakura House (英文網站,英文與職員溝通OK, 比較出名的guesthouse)
Borderlss House (英、日網站)
TOHTO Guesthouse (中、英、日網站)
Bamboo House (英、日網站)
客家 (只有日文, 內部裝修都不錯)

Comments

  1. 原本日本有呢d地方..好方便wo!!!
    好羨慕~~~

    ReplyDelete
  2. ayin: 係呀!都幾岩我哋住!唔駛羨慕,或者你都有機會去呢!

    ReplyDelete
  3. 你好啊...
    我想問你知唔知大阪既GUESTHOUSE?

    ReplyDelete
  4. 果仁: 我沒有搜尋過呀!我岩岩SEARCH過吓!
    http://www.guesthouseosaka.com/
    http://osaka.j-hoppers.com/j_index.html
    http://guesth.com/indexosaka_e.htm (提供英文版)
    http://www.osaka-guesthouse.com/en/index.html (提供英文版)
    你都可以去日本yahoo!, SEARCH "ゲストハウス 大阪"

    ReplyDelete
  5. 上網search search下就黎左呢度...
    對我呢d生手呢個blog好有用,
    如可以的話,下個post可以講關如交通既問題嘛?
    好似除左用suica咭之外,有咩東京交通慳$tips之類啦...
    個邊d交通琳琳種種..困ります!>_<

    ReplyDelete
  6. hi animii 我岩岩申請左第2期既工作假期
    不過我想知交左申請表之後..
    如果佢覺得OK的話會唔會叫申請者去interview架?
    可以係e-mail覆我嗎?
    keiyin2004@yahoo.com.hk
    唔該你..等你回覆~

    ReplyDelete
  7. 今日我去申請左working visa喇~希望成功啦!!

    我都有個不錯既網站呀~ 你可以睇一睇.
    http://www.guesthousebank.com/ojousai.html

    ReplyDelete
  8. Isaac: 好!我下個post講下交通問題!不過始終我未出發,可能未有好多最好的tips與大家分享!盡量將我之前的經驗一齊傾吓!

    keiyin: 我上一次沒有interview的。我相信冇。因為收表到公佈結果只有一個月。我估時間不是太夠去做interview呢!點都好,預祝你成功!

    aki: 我都希望你成功!!!多謝你的網站提供,真的不錯!

    ReplyDelete
  9. Hi Animii,我6月底先出發,因為日文唔好,唯有係個邊報左D短期課程先,半工半讀半玩,希望有機會見啦!^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts