派出所





一般的派出所,都是悶悶的、傳統的一小座建築物。今天,剛巧經過熊本站附近的一座派出所,它的外貌也令我喜出望外。

Comments

  1. Hello..我見到你個blog度寫你在再春館工作!我想問下你係做邊個post?因為呢間公司都請左我去曰本工作!最快下個月就到熊本!心情好緊張!你覺得呢份工怎樣呢?

    ReplyDelete
  2. Hi Ta,

    多謝你睇我個blog呀!嘩,咁你咪就快做我同事?不如我同你私底下email慢慢傾丫。my email: animyl@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Hello...你收吾收到我回覆你既email?

    ReplyDelete
  4. hello ta, animii,
    我都係下個月去做野呀, 我個email: ngakwan828@hotmail.com
    大家識左先^^!!!!

    ReplyDelete
  5. 各位,你地好
    請問你地係邊道見到招聘架?我好有興趣呀,好想試下...thx!

    ReplyDelete
  6. KL, 香港tempstaff請的!密切留意下啦!

    ReplyDelete
  7. thanks for your information~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts