Skype電話

去到日本,如果要經常與香港家人及朋友聯絡,申請Skype電話都不錯。每個月HK$45, 無限量打返香港,手提都得,都幾好!可以「㷛粥」!update一下親朋好友!

Comments

  1. hello Animii!

    我叫Isaac,都係WHV既其中一份子,你好犀利呀,日本通!
    但係我好多野都唔清楚,尤其通訊方面...

    係日本成年,唔同旅行,當然唔會用漫游咁貴,
    用電腦SKYPE係其中一個方法,但用手機方面可以點呢?
    網上好多都話用softbank pre-paid phone或者3G sim card?...(查實唔多明)

    而家香港用緊既4頻手機含wcdma制式既係個邊用唔用到架?
    太多問題tim,希望你幫到我解答啦! Thanks^^

    どうぞよろしくお願いします!

    ReplyDelete
  2. Issac: 唔好意思!咁遲覆你!你都係WHV?幾時出發呀?手機方面,其實我已經有一個softbank pre-paid phone.我記得買果陣大約港幣$600-700. 之後就好方便地去大部份便利店都可以買到增值卡!有3000yen及5000yen兩款!

    ReplyDelete
  3. 嗯!都係諗住過到去買pre-paid phone吧! 唔該晒!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts